6 Mart 2012 Salı

K- Drama OST lerinde Tadıdık Sesler ^_^

Sıkı bir Kore draması izleyicisi olduğumdan haliyle OST (dizi müzikleri) ne de dikkat ediyorum. Aslında buna ilk olarak geçen sene 'My Girl Friend is Gomiho' dizisinde rastladım. Tam dizinin ilk bölümünde henüz yeni başlamışım izliyorum , birden arkadan aslında hepimizin bu sese çok aşina olduğu ezgiler resmen bir bağlama sesi^^ İnsanın kalkıp alkış tutası geliyor^^ Eğer izlemeyenler varsa ya da izleyip dikkatinden kaçanlar var mıdır bilemiyorum ama ben yine de paylaşayım.
Videonun 30. saniyesinden itibaren arka fon müziği dikkatle dinleyin ^^ 38. saniyede ise çok net duyulabiliyor ^^



Gel gelelim ikinci dizimize daha yeni yayınlanan dizilerden içinde Lee Dong Wook gibi usta bir yıldızın oynadığı 'Wild Romance' dizisi. Bu dizinin müziğinde artık darbuka mı desem ne desem bilemedim :) gerçekten tamamıyla bize Türk ezgilerini hatırlatan bir müziği var dizinin tabi hemen onun da videosunu paylaşıyorum ^^
Videonun 1.54 dakikasından itibaren dikkatlice dinleyin aslında dikkatle dinlemeye bile gerek yok gerçekten çok net belli :D



İnsan bir anda izlerken böyle karşısına çıkınca afallıyo 'bu ne yaa aynı bizim darbuka ,bağlama' falan diye tepkileriniz olabiliyor tabii^^


Benim rastladıklarım şimdilik bu kadar ancak daha fazla var mıdır yok mudur onu bilemem ^^ Ancak Uak doğu kültürüyle bizim kültürümüz arasında bazı yönlerden benzerlikler olduğu da açık bir gerçek ^^




3 yorum:

  1. cidden türk ezgileri ya. O.o şaşırdım iki diziyide izleyemedim zamanım olmadığı için ama izlemeyi düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Wild romance' dakini o kadar aradım ki bulamadım ama :( İzlerken çok hoşuma gitti aynı sahneyi tekrar tekrar dinledim ama malesef mp3 halinde bulamadım :( Onu bırak sadece o kısmın olduğu video bile bulamadım :(

    YanıtlaSil
  3. Aynen Wild Romance'ınkini ben de gerçekten çok aradım ama bulamadım yok hiçbiryerde.. OST olarak da yok :(

    YanıtlaSil