28 Şubat 2012 Salı

Bir Ben Eksiktim ^^

Şudur ,budur,odur derken bir de üzerine bu blog olayını kattım. İlk önce FB sonra twitter ,tumblr derken şimdi de blog.

Aslında birden aklıma geldi bu. olan arkadaşlarıma baktım ,çok güzel paylaşımlar yapıyosun ,güzel ortam ,içini falan döküyosun :D:D Dedim ben de açayım bakalım ne olacak :D Derken işte isim bulma konusunda biraz (biraz mı O.o ) sıkıntı çeksem de açabildim sonunda ..

Neyse artık.. Kendimden bahsetmem gerekirse aslında 2,5 sene öncesine kadar kendi halinde üni.ye yeni başlamış okuluna gidip gelen bir öğrenciydim.. Taki bu Kpop meneti beni de bulana kadar ^^ Ondan sonra dizisiydi şuyuydu buyuydu derken baya olaya daldık ^^

Şikaytçi miyim ?? hayır hayır yok öyle birşey ^^ Evet konuya dönim ben hemen ^^ adım Kübra .. 22 yaşındayım ^^Super Junior hayranı masum bir ELF im :) Bloğumun ismi de Super Junior'ın  aşığı olduğum şarkısı Shining Star'dan gelmekte zaten ^^

İlk olduğu için midir nedir benim aklım yazacak bir şey gelmedi. Şaşırdım gerçekten bu ben miyim ?

Ben artık burada keseyim ileriki günlerde göreceğiz bakalım ben bu blog işini kavrayabilecek miyim yoksa pılımı pırtımı toplayıp bu diyardan gidecek miyim ??

Bence 2. madde düşük bir ihtimal çünkü öyle hemen pes eden tiplerden değilimdir ben ^^

Parlayan yıldızınız hiç sönmesin ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder